Buen Nadal!
Como diz Choben en o suyo blog(estricalla), a blogosfera a aragonesa s'amorta amonico, y son pocos os que ancara dixas bellas parolas anque no mas siga un diya par d'altro.
Beluns prebamos de fer-lo cuan podemos, pero a bida, o treballo, Internet( yo no disposo d'o rete que n'o treballo) fa que no siga tan asoben como mos cuacaria.
Beyeremos si l'añada benien, prencipiamos con rasmia, y si no tozs os diyas si 2 u 3 post por semana.
Nadal s'amana a'scape, y l'esparbel tornara ta l'alto Aragon, que fa ya masiaus diyas que no m'amano ta la bal.
Ya bos dire que he trobau baxo a tranca Nadal!
L'esparbel Rondador
4 Comments:
Este blog ha sido eliminado por un administrador de blog.
Este blog ha sido eliminado por un administrador de blog.
Este blog ha sido eliminado por un administrador de blog.
Este blog ha sido eliminado por un administrador de blog.
Publicar un comentario
<< Home