Esparbel Rondador

Blog d'un esparbel que fa unas añadas s'en fue t'al norte, an pleba de la nieu de peren y no conoxioron mai l'imperio romano, dimpues s'en fue t'al sur, an os alpes y ro mediterraneo se i troban, prou luego estie en a isla d'a libra y o burger King, ascape torne a cambear de nido, y pare por as tierras d'a txalaparta lo txistu y o fromache d'idiazabal. pero o suyo prexinallo ha estau de peren en as bals aragonesas y como fer ta tornar-ie.

22.9.06

Nazis....



Fa unos diyas que no escribo cosa. He estau triballando en ALemania, y no plegue ta casa que ayere de nueis.

Istos dietas No se charra en Alemania que de una cosa. Un partiu, el NPD(www.npd.de) biene de entrar en o Parlamento rechional de Mecklenburg-Vorpommern en as eleucions que se celebron iste domingo pasau. NPD ye o partiu NAZI de alemania. Dica no fa muitas añadas no podeban presentarse en as eleuccions,(no les ne dixaban).
Pero agora bienen de entrar en o parlamento de una rechion d'o que dinantes de clamaba DDR(Republica Democratica Alemana-RDA).
Istos esbarrenaus dizen que o Quiesto amigo Adolfo Hitler yera un Santo, y que o ecsterminio no estie berda. que ye un prexinallo d'os chudios y os americanos.

Cal dizir que o refirme no lo troban que en as zonas mas deprimidas, do a chen no ha de triballo y do as chens dirian "Si" sin de dandalos si retornara un sistema comunista.

Os partius grandes dizen que si totas as chens botaran y l'astenzion no estiese tan gran como ye o porcentahe de botos del NPD no plegueria ta lo 5%, minimo que cal tener en Alemania ta entrar en un parlamento.

L'Esparbel contina rondando.....