Esparbel Rondador

Blog d'un esparbel que fa unas añadas s'en fue t'al norte, an pleba de la nieu de peren y no conoxioron mai l'imperio romano, dimpues s'en fue t'al sur, an os alpes y ro mediterraneo se i troban, prou luego estie en a isla d'a libra y o burger King, ascape torne a cambear de nido, y pare por as tierras d'a txalaparta lo txistu y o fromache d'idiazabal. pero o suyo prexinallo ha estau de peren en as bals aragonesas y como fer ta tornar-ie.

17.10.07

L'Autobia


Gue boi charrar de l'autobia, isa que fa tantismo tiempo dizen que plegara dende Chaca ta Pamplona, y que os nabarros fan poquet a poquet, pero que en aragon ni Pon!


Ya soi a saber-lo de trefucao, d'un costau me cuacaria poder benir ascape ta chaca, y que l'autobia ese feita,pero de l'altro costau, tiengo una medrana...


No sera una gran nafra en a Tierra?, no sera una cabañera ta los camions bascos y catalanes que no faran que nabesar dende Yesa ta Almacellas. Paicera una ringlera de formiguetas con camions de tota mena, plena de periclos, y que mos trayera un desembolique desordenau??????


Tan y mientres, 4 bagadas por semana paso por por as obras,( as nabarras, claro) y no se si aturarme ta aduyar y que rematen ascape, u posar una bomba y que aturen de ferla!!!


l'esparbel